23.08.13

GRAPE 2013





Trošku opožděně, ale přece. Skoro před dvěma týdny jsem u sousedů na Slovensku. Vyjely jsme si na Grape. Nějak jsme nestíhaly žádný jiný festival. Tak volba padla na srpen. Jely jsme sem prvně. I přes nejšílenější bouřku, kterou jsem kdy zažila, "fajn" sprchy, to bylo skvělé.

Riskla jsem to a vydala se bez gumáčků. V pátek bych je sice upotřebila, ale v sobotu už bylo takhle krásně. I moji milovanou vestičku jsem mohla vyvenčit!

Jela jsem hlavně na Citizens!, ale nej byli Royal Republic- moje nová láska...

Co vy, jezdíte na festivaly, byli jste letos na nějakém?





 
                                      pants - Next, vest, Tee and top - Promod, bag - H&M


p.s. : jeden z historických momentů zdokumentován: já v kalhotech :)


* Betty *



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10415071/?claim=wvpkc2ptrfa">Follow my blog with Bloglovin</a>




Žádné komentáře:

Okomentovat